Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Apelacioni sud u Beogradu potvrdio rešenje Višeg suda - pravosnažno odbijena rehabilitacija Milana Nedića

Komentari (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 23 april 2019 16:24
ZR
Đeneral mučenik je dakle po Apelacionom sudu kriv što nije dozvolio da 1941. Nemci sprovedu svoj plan da i taj mali ostatak Srbije dodele Mađarima, Bugarima, Albancima i ustašama na okupacionu upravu.
Preporuke:
83
138
2 utorak, 23 april 2019 16:29
Kurir Jovica
Haška konvencija iz 1907. god. o međunarodnom ratnom pravu, izričito zabranjuje suprotstavljanje okupacionoj sili i nalaže saradnju sa istom.
Preporuke:
41
36
3 utorak, 23 april 2019 16:30
Dobro u zlu
Zlo je odbijanje rehabilitacije dobrovoljne žrtve za spas Srba i brojnih izbeglica iz Rajha i NDH, pribeglih u njegovu "kvislinšku državu".

Mada u našem sistemu precedent nije izvor prava, držaćemo se istog principa kada se bude sudilo današnjem kvislingu sa suprotnim, nečasnim motivima.
Preporuke:
61
40
4 utorak, 23 april 2019 16:40
drugovi se ne moraju držati zakona ko pijan plota, ali mi ostali moramo
Što ste lajali (na crvene) zvezde, lajali ste, od sad jezik za zube "braćo i sestre".Sad kad je i naš prepošteni i nezavisni sud presudio, nema nam druge nego da to prihvatimo, pljunemo i zapevamo "Moja Jugoslavijo"!
Preporuke:
30
25
5 utorak, 23 april 2019 16:41
tragikomično
ne znam mnogo o Nediću, ali iz vašeg teksta mi se čini da je u teškim uslovima pokušao da pomogne Srbima, koliko god je to mogao;
za razliku od av ava koji je isto tako okupacioni uoravnik, ali iz sve snage pomaže okupatori - pa i više od toga.
Voleo bi da presudu prokomentariše neki istoričar, ne Brozov...
Preporuke:
74
46
6 utorak, 23 april 2019 16:42
Zoran
Gde njega da rehabilitujete, posle bi morali i Vucica.:)
Preporuke:
46
31
7 utorak, 23 april 2019 16:57
u tadićevoj srbiji...što jes, jes se čekalo sedam godina, a u Vučićevoj se "dočekala" pravda
Postupak za rehabilitaciju Nedića iniciran 2008. godine, ali je rasprava pred sudskim većem počela 7. decembra 2015, sedam godina pošto su zahtev za rehabilitaciju podneli Srpski liberalni savet, Udruženje političkih zatvorenika i žrtava komunističkog režima i porodica Nedić.
Preporuke:
27
22
8 utorak, 23 april 2019 16:59
Siniša iz rasejanja
....”za predsednika Vlade koja je za vreme manadata pomagala okupatoru, ne samo u eksploataciji dobara države i radne snage, već u progonu svih onih građana Srbije koji se nisu svrstavali na stranu okupatora ili nisu delili njegova politička ili ideološka ubeđenja ili se nisu pridržavali okupacionih propisa, a o čemu svedoči niz dokumenata”.

Ovo isto može da bude deo optužnice protiv Vučića i kompanije.
Preporuke:
43
24
9 utorak, 23 april 2019 17:02
jedno pitanje
Hoće li se u pozorištu u dalje izvoditi predstava Siniše Kovačevića "Đeneral Nedić"?
Spada li to u umetničke slobode, posle ovakve pravosnažne presude?
https://www.youtube.com/watch?v=Fm461EBuFqo
Preporuke:
16
17
10 utorak, 23 april 2019 17:05
Causa Spectandum
Cudni kriterijumi. Pogotovo onaj o reviziji istorije, kome nije mesto na sudu.
Upravo je sud potvrdio da je istorijska proizvoljnost, jer Nedicu nije ni formalno sudjeno, a time niti bilo sta dokazano, cinjenica.
Medjutim, to ne mora da cudi, jer su sve sudije u Srbiji zavrsile istu skolu kako i najbolji pravnik u Vasioni a i sire.

Uzgred, daleko je vise srba stradalo od prisilne mobilizacije i komunisticke ruke nego od svaba, pa cak i po formuli 100 za 1, a koju su komunisti debelo ignorisali?

Zasto se ni dan danas ne zna ko je bio junak i pucao iz zasede na svabe, a sta je izazvalo odmazdu u Kragujevcu?
Da li bi i to bila revizija istorije?
Preporuke:
60
29
11 utorak, 23 april 2019 17:05
Skoro pet godina pomagao...
... nemačkim nacistima da ubijaju po Srbiji.

I, sad - rehabilitacija.

Što je mnogo, mnogo je.
Preporuke:
51
51
12 utorak, 23 april 2019 17:06
BojanM
Nijedno sudjenje pred komunistickom sudom ne treba priznati!Iz principijelni razloga!
Ali Nedic je kvisling!
Preporuke:
20
45
13 utorak, 23 april 2019 17:12
Nobody's Fool
Dobro je,crta u pesku je povučena - kolaboracija se ne oprašta.Ima,dakle,nade da će jednom isto snaći sve Vučićoide,Dačićoide i njima klimoglavne nazovi opozicionare koji su služinčad evrounijatskog projekta.
Preporuke:
37
23
14 utorak, 23 april 2019 17:13
Boško
Zasto Milan Nedic nije prisvojio Knin ??
Preporuke:
29
12
15 utorak, 23 april 2019 17:25
BojanP
Ne damo naša Vojvođanska žita!
Preporuke:
3
15
16 utorak, 23 april 2019 17:28
zanimljivo
Od 2008. godine do 2015.godine trebalo je sudu da otpočne suđenje.
Preporuke:
19
8
17 utorak, 23 april 2019 17:31
Svetlana Broz
Konačno!
Preporuke:
37
32
18 utorak, 23 april 2019 17:35
Ah
Nedić jeste bio saradnik okupatora i to ne samo u sprovođenju administracije već i u sprovođenju odmazdi okupatora nad civilima kao streljanja u Kragujevcu i drugde. Samo ovo drugo ga diskvalifikuje kao isključivo "nevoljnog učesnika okupacije" čak i da se previdi njegovo učešće u pomaganju borbe protiv gerilaca u Srbiji. Iako je on i bio ideološki protivnik komunističkog režima, to ga ne opravdava. I Peten je bio antikomunista pa je ipak osuđen za saradnju sa okupatorom i to od strane demokratske Francuske.
Slučaj sasvim različit od slučaja Draže Mihajlovića iako su ih komunistički i potonji režimi a pogotovo antisrpsko okruženje u regionu trpali u isti koš.
Dobro je napraviti ipak razgraničenje gde prestaje nužda a počinje voljna izdaja, upravo da se ne bi i današnji kvislinzi osećali nedodirljivim u svojoj nameravanoj izdaji.
Preporuke:
24
28
19 utorak, 23 april 2019 17:36
Turas
Da je Vučko naredio ili neko podmazao , stvar bi kliznula .
Preporuke:
8
6
20 utorak, 23 april 2019 17:42
Nista ne razumem
U vreme Nedica, Kosovska Mitrovica je bila u Srbiji. Njegov sporazum sa Nemcima je bio povoljniji za Srbiju od Briselskih sporazuma, SSP i SOFA. NIje bitno sta danasnji saradnici okupatora odlucuju. Srbija ce jednom ponovo biti slobodna.
Preporuke:
49
26
21 utorak, 23 april 2019 17:44
poštena inteligencija
Moje mišljenje zavisi od toga šta će Kesić i Pavlović da kažu.
Preporuke:
7
6
22 utorak, 23 april 2019 17:56
pa da
to su te dve Srbije narodnih heroja i pobednika i ratnih zločinaca i gubitaša, sve se uklapa.

Ko će sad da rehabilituje drugove iz OZNE kada oni nisu ni osuđeni, a njihovi unuci i praunuci donose presude "tuđim đeneralima"?

Velika deca se danas ponovo igraju "žmurke", drugim sredstvima. Cilj je uvek isti.
Preporuke:
36
16
23 utorak, 23 april 2019 18:00
Goran Su
Da nije bilo Nedica, ne bi bilo ni vas iz Apelacionog suda
Preporuke:
54
22
24 utorak, 23 april 2019 18:02
dokaz
Još jedan dokaz da Srbi i Srbija ne zaslužuju da se čovek za njih žrtvuje.Njima odgovara komunizam i za njim pate. Pa - neka pate, možda će ga i dočekati.
Preporuke:
43
24
25 utorak, 23 april 2019 18:06
!!!
Nešto razmišljam... Ako je Nedić bio saradnik okupatora, šta su onda ovi danas što su zajahali Srbiju... Od 5.Oktobara pa do ovih današnjih pokondirenih vadikava SNS sektaša!

Izvinjavam se Nediću na upoređivanju.
Preporuke:
46
24
26 utorak, 23 april 2019 18:18
sve je to
U IME NARODA!
A narod nije narod, već ono što vlast smatra narodom.
Preporuke:
21
12
27 utorak, 23 april 2019 18:21
ZATO JE SRBIJA LUDARA
Ko je sudio "herojima" iz OZNE?
Preporuke:
42
22
28 utorak, 23 april 2019 18:24
Zoran@ Nobody's Fool
Vi komunisti ne opraštate "kolaboraciju", to vam je u krvi.
Preporuke:
18
16
29 utorak, 23 april 2019 18:49
Dragan
Živ je ON, svaki dan ga gledamo i slušamo.
Preporuke:
14
19
30 utorak, 23 april 2019 19:03
Vlada
Da se ne lažemo,da je gradjanska,domaćinska Srbija pobedila u gradjanskom ratu Nedić bi bio osudjen.Ljotić takodje.
Imao je on i svojih epizoda pre rata u kojima se nekako uvek nalazio na suprotnoj strani od Draze...
DM je smenjen sa mesta konzula u Sofiji jer je šurovao sa opozicijom i čak sa Dimitrovim i planirao prevrat.Povučen je zbog antinacizma i iz Češke.Kada je sluzbovao u Sloveniji,posle anšlusa je poslao genrralštsbu plan za organizovanje gerilske borbe protiv Nenaca (predvidjao iskrcavanje saveznika na Jadran) - povučen i poslat da predaje u Akademiji.Opet smenjen i na kraju dobio mesec dana zatvora zbog antinemačkog govora u britanskoj ambasadi.Uvek je tu negde bio Nedić.
Sad,koliko je visa politika tu bila u pitanju a koliko Nedicev lični stav to ne mozemo znati.
Tačno je da su njegovi saradjivali sa DM i da je Gestapo zbog toga ilegalce DM sam procesuirao ali opet- koliko je to njegova zasluga? Bio bi osidjen svakako.
Preporuke:
15
15
31 utorak, 23 april 2019 19:09
Zoran
utorak, 23 april 2019 18:24
Zoran@ Nobody's Fool
Vi komunisti ne opraštate "kolaboraciju", to vam je u krvi
-----------------

Ne oprastaju samo kolaioraciju drugih, za svoje nema probelma.:)
Preporuke:
28
11
32 utorak, 23 april 2019 19:30
Zoran Đ.
Bedno je sto se uopste pokrece diskusija da li je covek koga su postavili okupatori zemlje da sprovodi politiku koju okupator zeli, izdajnik naroda ili ne. Milan Nedic je izdajnik naroda.
Preporuke:
33
25
33 utorak, 23 april 2019 19:30
Antifasista
Rehabilitovan Draza Mihailovic, rehabilitovan cetnicki pokret, i ovog kvislinga zelite rehabilitovati a na to sve vam smeta revizionizam istorije u Hrvatskoj!! Pa pustite onda i Hrvate da rehabilituju Antu jer o istoj sorti se radi!!
Preporuke:
29
37
34 utorak, 23 april 2019 19:35
Deno
Nedić je isto provodio rasne zakone pa je samim time diskvalificiran kao pozitivna osoba u povijesti. Istina pomogao je Srbe izvan Srbije u Srbiji iako kvislinškoj ali da nije takav subjekt kao provizorij postojao to ne bi mogao. Netko je dobro napisao da sa pravnog stanovišta njemu nije suđeno nego politički ali takva je tužba odnosno podnesak bio predat sudu od udruga i obitelji. Slažem se da su ovo Titovi đaci koji su jedva dočekali da potvrde Brozovu veličinu kroz ovu presudu jer su im djedovi hodočastili u političku školu u Kumrovec. Ovoj generaciji titića je to onemogućeno ali njihovoj djeci bi to moglo biti omogućeno. Naime najbogatija poduzetnica u Kini Jiang Yu koja potječe iz Mao Ce Tungove obitelji je nedavno boravila u Kumrovcu i rekla kako će sve vezano za Tita obnoviti i godišnje dovoditi u turizam možda i milijun kineza. Pravila je selfie kraj Titova spomenika i rekla kako to vrlo emotivno doživljava. Kada se Kumrovec obnovi onda će i jugonostalgičari doći na svoje
Preporuke:
10
16
35 utorak, 23 april 2019 19:35
Ovako je bilo
Milan Nedić se 18. septembra 1943. sreo sa Hitlerom u Berlinu. Nedić je Hitleru predložio svoj projekat nove srpske države koji je predviđao ujedinjenje Srbije i Crne Gore (u njihovim tadašnjim, ratnim granicama) sa određenim delovima teritorije NDH koji nisu ušli u sastav Banovine Hrvatske na osnovu sporazuma Cvetković-Maček iz 1939. godine. Hitler nije bio zainteresovan za obnavljanje državnosti Srbije i njena teritorijalna proširenja, tako da je predlog Nedića još tokom samog sastanka odbijen. Zašto Milan Nedić nije tražio od Hitlera da i Priština, Novi Pazar, Knin ne budu u Srbiji? Zašto Milan Nedić nije ispalio ni jedan metak na Nemce?
Preporuke:
25
20
36 utorak, 23 april 2019 19:39
KDB Srbija
Zanimljivo je da su i Čiča Draža i vojvoda Bojović prošli na isti način od strane komunista. A i oni su, kao i Đeneral Nedić bili na pobedničkoj strani 1918. za razliku od austro-ugarskog ćopavog konjušara.
Takođe treba dobro upamtiti da je Nedić spasio 200.000 Srba iz zagrljaja NDH. Isto tako vreme u kome je on bio na čelu Srbije, ne može da se poredi ni sa jednim periodom u istoriji.
I za kraj, jedno pitanje za komuniste do groba na ovom sajtu. Zašto je Blagoje Jovović samoinicijativno ganjao Pavelića po Južnoj Americi, dok je tako vrlim borcima kao što su saborci ćopavog, zločinac Pavelić pobegao ispred nosa?
Čekam odgovor od ljubitelja lika i dela austro-ugarskog kaplara.
Preporuke:
41
16
37 utorak, 23 april 2019 19:45
KDB Srbija
I cela ova priča o srpskim saradnicima nemačkog okupatora iz drugog svetskog rata služi, da bi se stavio znak jednakosti izmrđu nas i ustaša po pitanju tog perioda. I onda kažu, eto bilo je na svim stranama saradnika Hitlera. U ovu priču veruju još samo izlapeli komunisti, a za Srbiju ne brinem. Dolaze nove generacije, koje će da razbucaju ovu lažnu priču i istoriju na sitne komade. Poslednji primer i lekciju, dobio je američki ambasador u osnovnoj školi pre neki dan.

S NAMI BOG.
Preporuke:
38
15
38 utorak, 23 april 2019 19:47
Autsajder
... zasto decenijama kasnije ne priznaju laz? Jedini moguci odgovor je da mogu neometano da nastave da lazu. Ko zna sta ce nasa (ja ih nemam , moji nisu bili komunjare nemam de ni da zivim) deca sutra uciti u knjigama i lektirama o Komandantu Vulinu., Aci Srbinu, Dacicu estradnoj zvezi, partizanski Ceci...Komunisticke zveri su namerene da do u beskraj podesavaju srbiju ne po istini nego po potrebi da sakriju SVOJE ZLOCINE.
Preporuke:
24
11
39 utorak, 23 april 2019 19:52
KDB Srbija
I još jedno pitanje za komuniste. Zbog čega vam je trebalo 20 godina da oformite komisiju za utvrđivanje zločina u Jasenovcu?
Preporuke:
32
16
40 utorak, 23 april 2019 20:03
Partizan sam tim se dičim
Rehabilitacija četnika, ljotićevaca, ustaša. Na Balkanu se vratio fašizam.
Preporuke:
29
30
41 utorak, 23 april 2019 20:10
BojanM
Namece se pitanje:"Kada ce otpoceti sudjena za ZLOCINE KOMUNISTA?",kao i dokazanu saranju sa Ustasama i Nemcima.
Zasto je to tabu tema u "demokratskoj zemlji",ili kao sto sam rekao duboka komunisticka sluzba jos uvek sludjuje Srbe svojim lazima podmetanjima.
Preporuke:
33
17
42 utorak, 23 april 2019 20:13
Aleksić
jok nego je moja baba zlocinac...

nisu mi ni komunisti nesto specijalno dragi, ali ovaj lik je ultra vele izdajnik, tu nema razgovora.
Preporuke:
27
24
43 utorak, 23 april 2019 20:14
BoraK.
Bravo za Apelacioni sud!
Preporuke:
28
25
44 utorak, 23 april 2019 20:15
Ljubiša
Ko bre forsira rehabilitaciju ovog veleizdajnika Srbije. Ovom presudom spasen je obraz srpskog naroda. Mozda ima sanse za nas.
Preporuke:
26
25
45 utorak, 23 april 2019 20:16
Bravo
Pa normalno da se ne sme rehabilitovati zbog svih nevinih zrtava.Cudi me da se neko i setio ove gluposti.
Preporuke:
23
20
46 utorak, 23 april 2019 20:22
BojanM@partizan
Ne bi bilo lose ,ako ste Srbin da se malo edukujete o blizoj istoriji,a ako niste, sto predpostavljam, idete negde drugo da pricate o lepotama Vase borbe,umesto sto lazete mladje generacije!
Preporuke:
23
9
47 utorak, 23 april 2019 20:40
Keserovic
Svi jugo-zombi, drugosrbijanske provinijencije, neka cuju svedocenje nemackog civilnog upravnika o tome kako je i zasto Nedic postao predsednik "kvislinske" vlade, pa nek dodju da komentarisu...
Preporuke:
27
11
48 utorak, 23 april 2019 21:11
Dragan
Sud je osvetlio obraz slobodarske Srbije.Koja je imala dva pokreta otpora protiv okupatora.Nedic je kolaboracionista i izdajnik koji je svesrdno pomogao okupatora i za to primao od istog debelu platu.Sa ovakvima kao sto su Ndic i Ljotic ne smemo da kaljamo obraz oslobodilackim pokretima.Uostalom da je Nedic bio covek mogao je spreciti zlocin u Kragujevcu(Sumaricama) kao i zlocin u Kraljevu,Valjevu....Nije ni prstom mrdnuo,vec je pruzio logistiku.Znaci,nije on bio prestavnik Srbije u porobljenoj Evropi nego je bio prestavnik Vermahta i treceg Rajha u Beogradu.To sto je srpskog porekla je slucajnost.Takvi ljudi su uvek na pogresnoj strani.Neponovilo se!!!
Preporuke:
28
22
49 utorak, 23 april 2019 21:13
Bata
Kakva bi se buka digla da Hrvati pokušaju rehabilitirati Pavelića ili da podignu spomenik Luburiću i proglase ga antifašistom . Četnici Draze Mihajlovića koje u Srbiji slave kao borce za slobodu su u Bosni počinili grozne zločine . U mom rodnom mjestu su 30 zena i djece zatvorili u školu i zive zapalili .
Preporuke:
23
23
50 utorak, 23 april 2019 21:15
U SVOJE IME@Tyras
Da je Vučić sredio i podmazao stvar bi kliznula...a jok i nije, pa čije su sudije od 1945. do danas?! Da nisu možda moje?!
Preporuke:
11
6
51 utorak, 23 april 2019 21:18
Zoran
"
utorak, 23 april 2019 19:45
KDB Srbija
I cela ova priča o srpskim saradnicima nemačkog okupatora iz drugog svetskog rata služi, da bi se stavio znak jednakosti izmrđu nas i ustaša po pitanju tog perioda. "

Rusi ti izjednacavaju cetnike i ustase. Inace cetnici Nedica nisu podrzavali niti radili sa njim. Price o Prletu i Tihom apsolutno nemaju nikakv eveze sa partizanima, nego sa cetnicima. Oni su imali radio stanice po BG i pravili diverzije, partizani NE.
Preporuke:
16
8
52 utorak, 23 april 2019 21:29
Zoran
jedno pitanje
Hoće li se u pozorištu u dalje izvoditi predstava Siniše Kovačevića "Đeneral Nedić"?
Spada li to u umetničke slobode, posle ovakve pravosnažne presude?
https://www.youtube.com/watch?v=Fm461EBuFqo

--------Imas Britanca cuvenog koji podrzavao Hil;era: Bernard So. Paimas nacisticke organizacije po Americi, iako nacisti nagrdjeni od strane sveta, pa imas da Fon Braun radio z anaciste, ali to niej bila prepreka da ga uzmu Ameri da im pravi raketni program.

Malo je to skakljivo sa nacistima...znas...:)

Nece oni da ti kazu neke stvari, ali po delima vidis da su mnogiam tolerisali.:)
Preporuke:
6
3
53 utorak, 23 april 2019 21:40
Zoran
Znate sta Amer prvo kaze kad cuje Hitler?

On hteo socijalu....

:)

To vama u Evropi isprali mozak...ovde se na njega malo drugacije gleda.
Preporuke:
5
3
54 utorak, 23 april 2019 21:47
naravoučenije
Vladaće AV dugo, dugo, jer je loš, a niste ni vi bolji, smradovi potomaka OZNE.
Preporuke:
14
8
55 utorak, 23 april 2019 21:52
Srbin
Znači nakon brzog strahovitog sloma Kraljevine Jugoslavije 1941. godine, srpski živalj našao se u jednim od najtežih trenutaka u svojoj dugoj istoriji. Srbima je pretilo totalno istrebljenje i brisanje sa mape sveta. Srpski nacionalni korpus je nakon razbijanja Kraljevine Jugoslavije bio razvrstan u nekoliko okupacionih zona, u NDH je bio u ostavljen ustašama pod nož i tu je bio u najstrašnijoj situaciji, ustaše su za svo vreme trajanja monstruozne NDH poklali na stotine hiljada srpske dece i civila, u Srbiji srpski narod je bio podeljen na još nekoliko okupacionih zona, na jugu je ostavljen Arnautima pod nož, na istoku Bugarima pod nož, na severu Mađarima i Nemcima Folksdojčerima pod nož, ono malo "Srbije" koja je preostala bila je ponuđena Srbima kolaboracionistima na upravu, bilo je uzmi ili ostavi, ako ne uzmeš biće Jasenovaca i u Šumadiji, ako uzmeš sačuvaćeš srpski živalj od totalnog fizičkog nestanka. Đeneral Nedić se odlučio za ovo drugo. Đeneral Nedić je to morao da uradi.
Preporuke:
26
12
56 utorak, 23 april 2019 22:10
BojanM@Keserovic
Da,ali je on i dalje saradnik Nemacki.Pazi Nedic je bio i sam svestan u sta ulazi .Polozio je po njegovim recima ,parafrazim svoj obraz za opstanak,kakav takav Srbije.Nazalost to ga ne abolira.
Sam znas i da ga je blazenopocivsi djeneral Mihailovic osudio kao kvislinga.Za one koji ne znaju mislim ,da su po zakonu o sudovima Kraljevine Jugoslavije u vreme ratnog stanja vec pukovnici mogli da imaju ulogu suduje.Ako nisam u pravu za visinu cina neka me neko ispravi.
Preporuke:
8
12
57 utorak, 23 april 2019 22:11
Đorđevic F.
Pozdravljam odluku. Među osudama vlasti nakon II svetskog rata mnoge jesu sporne, nema sumnje, ali ne i sve! U ratu je bilo i pravih kolaboracionista koji su apsolutno zaslužili da budu osuđeni. A predsednik marionetske vlade za vreme okupacije je u najmanju ruku na samom vrhu liste takvih. Proces rehabilitacije je poštena i neophodna stvar, a na sudovima je da pravedno procene gde za nju ima mesta, a gde ne. U ovom slučaju - verujem da je odluka bila apsolutno ispravna.
Preporuke:
21
18
58 utorak, 23 april 2019 22:12
BojanM
Bravo Zorane,napokon neko ...Dace Bog da nas bude i vise.
Preporuke:
3
6
59 utorak, 23 april 2019 22:15
BojanM@Dragan
Nema bato dva pokreta.Partizani su paravojska ,a mi regularna u svetu priznata Vojska Kraljevine Jugoslavije.
Preporuke:
16
7
60 utorak, 23 april 2019 22:22
Keserovic
@Srbin

Od prilike, s to sto je prvi put odbio. Tek kad su mu svabe nacrtale sliku Srbije izdeljene na okupacione zone ustasa, balista i bugara nevoljno je pristao... Ali, moraju da se prave vestacke paralele tipa "To je kao da rehabilituju Pavelica..." i slicne fekalije, potomaka oslobodilaca Senjaka i Dedinja... "Aca,srbin" je samo logican epilog negativne selekcije od 1945. UCITE SVOJU ISTORIJU SRBI!
Preporuke:
19
5
61 utorak, 23 april 2019 22:30
Ovako je bilo
Srbin
Srpski nacionalni korpus je nakon razbijanja Kraljevine Jugoslavije bio razvrstan u nekoliko okupacionih zona, u NDH je bio u ostavljen ustašama pod nož i tu je bio u najstrašnijoj situaciji, ustaše su za svo vreme trajanja monstruozne NDH poklali na stotine hiljada srpske dece i civila.

Zašto su četnici u Vraniću klali nevine srbe ?? Masakr u Vraniću je bilo masovno ubistvo 67 civila u selu Vranić 30 km od Beograda, koje su tokom noći 20/21. decembra 1943. ubili pripadnici Prvog bataljona Posavske brigade Avalskog korpusa JVuO (u narodu još poznata i kao Vartolomejska noć nadomak Beograda).[1] Podeljeni u tri grupe, četnici su izvršili pokolje u 14 kuća u selu čiji su pojedini članovi bili sumnjičeni za održavanje veze sa partizanima. U svim kućama pobijeni su svi ukućani, osim petoro koji su slučajno preživeli.

Ovaj masakr bio je najmasovniji u nizu decembarskih pokolja na teritoriji Avalskog korpusa JVuO.
Preporuke:
25
11
62 utorak, 23 april 2019 22:53
slava mu!
Đen. Nedić je bio junak iz Velikog rata, i bio je nevoljni, svesni kolaboracionista u Drugom. Ali, uprkos tome, treba da ima spomenik na kojem bi pisalo: Kolaboracionista zbog savesti koji je spasao Srbiju i stotine hiljada Srba.
Bez njega i njegove SVESNE, nesebične žrtve verovatno ne bi bilo danas Srbije i Srba.
Za razliku od komunista, koji su pobili stotine hiljada Srba i uništili Srbiju kao zemlju, naciju, kulturu, i unazadili ih za pola veka, od čega se još oporavljamo.
Upravo imamo na vlasti čoveka koji vlada na komunistički način.
Preporuke:
26
18
63 utorak, 23 april 2019 22:54
Srbin
Da Keseroviću upravo to, to upravo i ja hoću da kažem. Ludački je porediti Nedića i Pavelića naravno, to su dva potpuno dijametralna čoveka, dodirnih tački uopšte nemaju, to je najobičnija komunistička izmišljotina i jedna od najgorih laži koju su oni izmislili. Đeneral Nedić je bio okupacioni namesnik porobljene Srbije koji je na tu funkciju zaista nevoljno pristao i to nakon što mu je jasno i glasno rečeno da od Srbije neće ostati ništa ako ne uzme tu funkciju, jer, prethodno su i princa Đorđa Karađorđevića molili da preuzme vođenje okupirane Srbije nakon što su ga oslobodili iz ludnice u kojoj ga je sramno njegova familija smestila, što je on kategorički odbio, pa je onda đeneral Nedić jednostavno morao da preuzme tu funkciju, da ne bi Srbija nestala sa mape sveta potpuno. Dok je Pavelić bio jedan deklarisani nacista hrvatski i monstrum kakvog ova planeta do tada videla nije. Još će Srbi morati mentalno da sazrevaju ne bi li shvatili u kakvim zabludama su živeli celi vek nažalost.
Preporuke:
23
10
64 utorak, 23 april 2019 23:02
Srbin
@ Ovako je bilo

Iz kojih to komunističkih bukvara si mi prepisao? Ne možemo ja i ti polemisati na ovakav način. Moraš mi ČINJENICE pokazati, nemoj me izlagati besomučnoj propagandi bez dokaza, na to ne nasedam! Komunističkoj propagandi se moramo oštro suprodstaviti, decenijama nakon Drugog svetskog rata ta propaganda je nažalost velikoj većini Srba uspela da ispere svest i da ih natera da veruju u izmišljotine i laži na račun jedine legalne vojne formacije nakon sloma Kraljevine Jugoslavije a to je JVuO naravno.
Preporuke:
17
9
65 utorak, 23 april 2019 23:03
doslednost
A šta je sa onima koji su posle 1944. sarađivali sa hrvatskim okupatorom.
Preporuke:
20
11
66 utorak, 23 april 2019 23:04
Ludak Miki
Partizani su na vlast doveli Tita, a on je rasparčao Srbiju i stvorio lažnu crnogorsku i makedonsku naciju.
Preporuke:
23
10
67 utorak, 23 april 2019 23:08
Ovako je bilo
Srbin
@ Ovako je bilo
Iz kojih to komunističkih bukvara si mi prepisao?


Protiv si komunista Partizana. RATKO MLADIĆ je komunista,i nosi petokraku. Pa dali je RATKO MLADIĆ kao komunista neprijatelj Srba ili je davao svoj život za Srbe i Republiku Srpsku. RATKO MLADIĆ se Savezu komunista Jugoslavije pridružuje 12. februara 1964.god.
Šta je pisalo na kravati koju je Srpski heroj Ratko Mladić nosio u Hagu.
Prilikom izricanja presude Ratko Mladić nosio je crvenu kravatu sa logom Komunističke partije Ruske Federacije i komunističkim simbolom komunističke partije - srp i čekić.
Preporuke:
10
10
68 utorak, 23 april 2019 23:09
šta može otadžbina da uradi za njega
Srbija bi za početak morala naći načina da nadoknadi gubitak Nedićevim naslednicima.
Preporuke:
12
6
69 utorak, 23 april 2019 23:11
Miki
Ludak Miki
Partizani su na vlast doveli Tita, a on je rasparčao Srbiju i stvorio lažnu crnogorsku i makedonsku naciju.


Titov Ustav iz 1974.god. je bio loš po Srbiju i Slobodan Milošević je 28 marta 1989.god. promenio Ustav Srbije. Socijalistička Republika Srbija je 28 septembra 1990.god. proglasila novi Ustav koji su između ostalog promenjeni nazivi Republike i Autonomnih Pokrajina. Naziv Socijalistička Republika Srbija promenjen je u Republika Srbija; naziv Socijalistička Autonomna Pokrajina Kosovo promenjen je u Autonomna Pokrajina Kosovo i Metohija; a naziv Socijalistička Autonomna Pokrajina Vojvodina promenjen je u Autonomna Pokrajina Vojvodina. Skupština Srbije je 28 marta 1989.god. izglasala usvajanje ustavnih promena čime je praktično oduzeta autonomija data Ustavom iz 1974.god.
Preporuke:
15
5
70 utorak, 23 april 2019 23:15
Srbin
@ Dragan

Ama kako je to đeneral Nedić brale "mogao da spreči" streljanje u Kragujevcu i Kraljevu 41-ve? Isuviše precenjuješ ingerencije kolaboracionističkog upravnika porobljenog naroda onako kako je to bio srpski tih mračnih dana!! Đeneral Nedić jedino što je od Nemaca dobio na ingerencije je da SAČUVA RED I MIR u devastiranoj i od svih ostavljenoj na milost i nemilost Nemcima Srbiji. U tim trenucima Nemci nisu imali vremena da se bakću sa razbijenom Srbijom jer su uveliko spremali da sprovedu u delo plan Barbarossa i bukvalno svaki vid pobune u Srbiji su SUROVO kažnjavali. Komunisti su upravo na taj način teško naškodili srpskom narodu, dizali su pobune u devastiranoj Srbiji a da nisu imali šanse za organizovaniji otpor, samo bi napravili probleme da bi se potom Nemci svetili surovo nad civilima srpskim. Đeneral Nedić je od Nemaca dobio te ingerencije, da sprečava divljanje komunista, time Nemcima praveći uslugu to je tačno ali i spasavajući srpske civile od surovih odmazdi.
Preporuke:
17
4
71 utorak, 23 april 2019 23:24
Srbin
@ Ovako je bilo

Aha dakle tako znao sam, dakle menjanje teza zar ne? Tipična komunistička škola kada god se nađete u tesnacu kojeg najpre sami sebi napravite. Koje veze ima general Ratko Mladić sa onim što sam ti prethodno odgovorio? Najpre mi to odgovori, a ako uspeš u tome onda mi kaži kakve veze sa đeneralom Nedićem i njegovim velikim naporikma da spasi što se spasti može u okupiranoj Srbiji ima ta tvoja priča o generalu Ratku Mladiću i njegovoj borbi? Osim toga, generala Mladića izuzetno cenim naravno, ali njegovu komunističku zvezdu na titovki ne podržavam, to nije srpski znak, nikada bio niti će biti, to je znak neprijatelja Srbije i Pravoslavlja, to je znak pod kojim je nestalo desetine možda i stotine hiljada srpskih rodoljuba nakon Drugog svetskog rata! To je ideološki znak podela i mržnje u srpskom narodu. Dakle generala Mladića naravno podržavam ali njegov znak na kapi ne, taj znak i ta zabluda je i njega i nas dovela u ovoj situaciji u kojoj se i danas nalazimo.
Preporuke:
17
5
72 sreda, 24 april 2019 00:32
KVISLINZI I DEZERTERI
Nedić je dakle bio pomagač okupatora mada se kao vojnik borio na frontu 6. aprila 1941. kako bi sprečio da Srbija bude okupirana.
Tito i kompletno rukovodstvo Komunističke partije – Kardelj, Bakarić, Kidrič, Đilas, Ranković, Lola-Ribar su za to vreme sedeli u ustaškom Zagrebu i posmatrali kako se saradnik okupatora Nedić bori da Srbija ne bude okupirana. Nije im padalo na pamet da se bore na frontu mada su svi osim Tita bili vojni obveznici. To se u celom svetu zove biti dezerter.
Ali oni ne samo da su bili dezerteri nego su do 22. juna bili i zvanično saradnici okupatora kao ogranak Kominterne. I da Nemačka nije napala SSSR ne bi im padalo na pamet da vode „oslobodilačku borbu“. U War Time Đilas otvoreno piše da su se komunisti borili za socijalni prevrat što neminovno ima za posledicu građanski rat. Ali komuniste to nije bilo briga. Sto Srba za jednog Nemca, bratoubilački rat četnika i partizana, Srbija bez Srba... bitno je bilo da se dočepaju vlasti.
Preporuke:
28
4
73 sreda, 24 april 2019 00:49
Razočaran u Okupacioni sud u Beogradu
Dugo sam bio u zabludi da se ovde okuplja elita. Ova polemika je pokazala da smo samo nedoučeni, višedecenijskom propagandnom "naukom" izmanipulisani, a nadobudni i prepotentni u neznalaštvu. Takvi smo lak plen stranih zavojevača i njihovih slugeranja poput Aleksandra Vučića.

Mrtvima se ne sudi. Po pravosnažnoj izvršnoj presudi umrlima u prisustvu vlasti suđenje je moguće ponoviti. Onima pak, kojima presuda nije ni izrečena, a umrli su u toku (poput Slobodana MIloševića), ne sledi rehabilitacija, jer nema od čega, već post mortem automatsko vraćanje svih građanskih prava.

Sve drugo je neznanje, bahatost, ideološka ostrašćenost, glupost, ili sve zajedno.
Preporuke:
24
6
74 sreda, 24 april 2019 01:06
BojanM@ ovako je bilo
Samo znas za Vranic i naravno za nista vise.Da li znas koliko ste vi pobili cetnickih ranjenika.Ovo Vam je bila odmazda za to.Raspitaj se malo kod tih sto stalno pominju Vranic ,kako je pocelo.
I zapamti Vi ste ti koje je Hrvat zaglupeo da povedete gradjanski rat u Srbiji.
Na Cicin predlog da se otvori front u Hrvatskoj ,kategoricki je rekao ne.A dosao da zapali bratoubilacki rat u Srbiji.Sto ne pomogoste Srbima na Romaniji kada je Francetic krenuo na njih.Branila su Romaniju dva slabo naoruzana cetnicka odreda.Vi ste bili zauzeti pisanjem focanskim propisa odmarali i zezali se sa mladim partizankama.
Na Igmanu su Vas docekali Cetnici ,tada u Bosni nema jos zavade i podele izmedju Cetnika i partizana.Za zahvalnost su ih Vasi proleteri pobili.
Mogao bih da ti napisem knjigu o zlocinima partizana,ali Vasa indoktrinacija je takva da vi prosto niste u stanju da procesuirate cinjenice.
Preporuke:
14
3
75 sreda, 24 april 2019 02:12
Katarina Krstić
Apelacioni sud je ušao u istoriju, a bogami pobedio je i predistoriju: po prvi put u svesnom čovečanstvu ozakonivši i legalizajući obračun sa ideološkim pritvnicima - bacanjem kroz prozor. Koliko god nepravedna i neznalačka, ova presuda predstavlja najbolju moguću prsudu koju su mogli doneti u ovom političkom trenutku - jer - ona otvara neslućene mogućnosti za rasplet srpske istorijske drame.

Ipak, da ne bude nerečeno a prema prostoru: Tokom 2. sv. rata nije postojala nikakva Vlada, postojao je Ministarski savet na čijem čelu je bio M.Nedić. Razlika nije samo u imenu,već u resorima i nadležnostima; pa prema tome ni on nije bio nikakav premijer.Iz šturih tekstova jasno je da AS ne zna ratno pravo, niti zna, niti primenjuje Haške(i Ženevsku)ratne konvencije. Ne kažem da bi presuda bila drugačija, dosta zavisi od samog predmeta koji nam je nepoznat, ali su praksa i neznanje crvenih ustaških sudova tragično vladajući i danas.
Preporuke:
8
6
76 sreda, 24 april 2019 03:43
vuk dlaku menja, ali ćud nikada
Gle čuda Apelacioni sud nije više "leglo korupcije i bluda", već "narodni sud"?
Neki su u stare dane postali veći vernici od Patrijarha, a neki komunisti, ako su ikad išta drugo i bili, jer trebalo je nekako javno trajati sve ove godine posle Tita na ovaj ili onaj način, svejedno?
Valjda se "isplatilo".
Preporuke:
8
3
77 sreda, 24 april 2019 03:53
NARAVNO@ KVISLINZI I DEZERTERI
Sto Srba za jednog Nemca, bratoubilački rat četnika i partizana, Srbija bez Srba... bitno je bilo da se dočepaju vlasti...i šta se do danas promenilo?!
Preporuke:
8
3
78 sreda, 24 april 2019 06:28
Vlada1
Ako je Nedić sam rekao da je zalozio svoj obraz za spas Srba,zasto bi mi obesmišljavali to što je rekao - bio je svestan da je počinio izdaju.Pozivanje na to da je prihvatio izbeglice ne briše izdaju - šta je trebalo sa uradi,da ih ne primi? Sa Ljotićem je još jasnija situacija - on je,po svojim rečima svesno poneo krst izdaje.Ko smo mi da mu taj krst uzimamo.
Odakle nam pravo da izdaju aboliramo i time pravimo preduslove za novu?
Jedini regularni pokret otpora,jedina legalna antinacistička i antifašistička vojna formacija na tlu porobljene Kraljevine je bila JVO.Sve ostalo su ili partijske paravojske ili klasični kvislinzi koji su prešli granicu konvencija koje propisuju ponašanje legalnih uprava u uslovima okupacije.
Pravno gledano presuda je nezakonita.Istorijski - kriv je.
Ono što neki ne shvataju- gresi Nedićevi i Ljotićevi ne amnestiraju austrokomuniste za sve što su činili od 1919. do danas,a posebno ne za zločine nad Srbima u ratu i po reokupaciji Srbije.
Preporuke:
6
7
79 sreda, 24 april 2019 06:43
Vlada2
Da je u gradjanskom ratu pobedila gradjanska,domaćinska,prava Srbija Nedić bi bio sudjen.Sigurno ni se cenila saradnja sa pokretom otpora,koje je sigurno bilo - veliki broj Nedicevih oficira je saradjivao sa "DM organizacijom" kako su je Nemci nazivalini mnogi su život izgubili zbog toga.Izmedju ostalih Milan Kalabić,Nikolin otac,kojeg je Gestapo ubio 1942. Jaka obavestajna mreza DM organizacije (Draza je inace bio obavestajac) i činjenica da su bili infiltrirani u drzavnu upravu,policijske snage itd. je primorala Gestapo da preuzme procesuiranje pripadnika DM ,dok je crvene procesuirala domaca policija.Dve trećine logoraša na Banjici su bili pripadnici i simpatizeri DM a Nemci su taj logor interno nazivali DM logor Dedinje.
Medjutim,Nedicu nije sudjeno upravo zbog toga a ne zato što je bio nevin i zato je presuda nemoguca - kako suditi mrtvog čoveka?Njegovo sudjenje bi momentalno bacilo svetlo na lazi koje su komunisti plasirali o DM.
Preporuke:
5
7
80 sreda, 24 april 2019 09:38
Djordje
Ovde se postavlja pitanje da li je neko ispalio metak na Nemce.Moj zakljucak je da smo metak dobili mi,ali pri tom ne mislim na Nemce.Uostalom sve je to proslost i podlozna je raspravi,a sadasnjost kakva je.Ko sad vlada Srbijom;Potomak onoga ko ispali metak ili onog ko ne ispali ili oboje.Znam samo da ce od ove ni musko ni zensko stajati slika u zgradi vlade.Kakva je ona takvi smo i mi.
Preporuke:
0
7
81 sreda, 24 april 2019 09:48
Bosanac
Ne vidim IZDAJU kod Nedića. Valjda bi promjenio vjeru, nacionalnost, prešao u komuniste. Paradoks da mu i danas sude isti. Vidim izdaju Kod Tita, Moše Pijade, Kardelja..u novije vrijeme Tućmana, Mesića, Visokih oficira JNA, Orićua, Haradinaja. Koliko je ubijeno Srba od 45. - 1999. Njima se ne sudi, zašto i ko je žedan Srbske krvi. A sudi se Srbskim "Obilićima" u svim odbrambenim ratovima i danas dan. Bagro komunistička. Staljin bi vam pozavidio.
Preporuke:
9
7
82 sreda, 24 april 2019 09:53
Engleska pravda
Nedostojni likovi koji mogu da osude čoveka koji je spasio nekoliko stotina hiljada svojih sunarodnika a i nekoliko desetina hiljada Slovenaca, koji je za razliku od Broza prošao kao srpski vojnik albansku golgotu i solunski front i koji je za razliku od Pavelića odbio da pošalje srpske vojnike na ruski front.
Preporuke:
12
4
83 sreda, 24 april 2019 10:11
Deda
Srbi još nisu odlučili načisto, jesu li bili na partizansoj strani ili na kvislinškoj. Tako će i za Kosovo trajati jedno 70 godina odluka na čijoj su strani.
Preporuke:
5
12
84 sreda, 24 april 2019 12:19
elita je danas onaj ko živi ko elita
Sude sudije čije su dede i babe nosioci partizanske spomenice, a ovamo je država za nacionalno pomirenje. Kakvo licemerje. Kad bude jednako i jednih i drugih u pravosuđu čija je borba priznata kao antifašistička, kad se i komunističkim zločincima bude sudilo kao i četničkim i svim drugim, e onda ćemo moći da pričamo o nacionalnom pomirenju i da idemo dalje.
Reče neko da je mislio da je ovde na sajtu elita, kad ono ispade da je samo on elita i to ona elita koju smo gledali proteklih 80 godina.
Što bi ovde bila elita, kad svako može da ostavi komentar?
Elita je valjda u Apelacionom sudu, u Parlamentu, u SANU, na Univerzitetu. Elita je stub i pokretač svakog društva. Oni su toliko zauzeti da ove baljezgarije nemaju vremena čitati. Kakva elita takav narod.
Našoj eliti je trebalo sedam godina da odluči o zahtevu za rehabilitaciju Milana Nedića.
Svako danas može biti kvazi elita, ako se potrudi, ali elita nikad neće biti partijski sud, po meri jednog čoveka i jedne ideologije.
Preporuke:
7
4
85 sreda, 24 april 2019 12:41
deda je opasan manipulator
Jeste deda, Kosovo i cela srpska istorija se računaju od dolaska vas komunista na vlast 1945. godine, jedino vi imate pravo da u ime naroda kažete ko je kvisling, a ko je saradnik okupatora, šta su srpski interesi i gde se oni nalaze. Svakog dana, u svakom trenutku, sve više "napredujete", toliko da će Srbija uskoro ostati bez Srba dok nas vi i komunistički pravoverni Rusi = 300 milijuna ne oslobodite iz ropstva, iluzija i građanštine.
Preporuke:
12
4
86 sreda, 24 april 2019 13:11
Onaj
Takodje, umjesto mlacenja prazne slame - jes kriv nije kriv - svako iz svog ugla, bilo bi korisno uciniti nemoguce i otvoriti arhive te objaviti vjerodostojnu dokumentaciju o ucescu svih strana u zlocinima za vrijeme i posle rata, pa nakon prebrojavanja staviti svakoga na zasluzeno mjesto. Tek nakon toga, moglo bi se konstatovati da je srpski nacionalni korpus najvise bio izlozen genocidu na prvom mjestu od strane NDH, a na drugom mjestu od strane crvenih i to upravo na teritorijama i NDH ali i sire, na kojima su crveni i djelovali, kao i nakon njihovog dolaska na vlast. Sto se prije suocimo s tim, prije cemo i ozdraviti.

Ali ovo ce izgleda sacekati jos par stotina godina.
Preporuke:
12
2
87 sreda, 24 april 2019 13:26
Onaj
Inace, citava ujdurma oko rehabilitacije je i pokrenuta kako bi bila odbijena, jer je ona jedan od stubova projekta relativizacije pokolja nad nama koji su sproveli Hrvati i muslimani u drugom svjetskom ratu. Drugi stub je navodni genocid u Srebrenici. Mi smo sami cementirali oba.

Ja vas ne bi' vise zadrzav'o, tj. gnjavio.Prijatno.
Preporuke:
11
1
88 sreda, 24 april 2019 14:47
Bata
Što bi rekao Danilo Bata Stojković tumačeći lik Đenerala Nedića: "Plaše staru babu velikim k.....".
Preporuke:
7
2
89 sreda, 24 april 2019 15:56
tako je
sreda, 24 april 2019 12:19
elita je danas onaj ko živi ko elita
Sude sudije čije su dede i babe nosioci partizanske spomenice, a ovamo je država za nacionalno pomirenje. Kakvo licemerje. Kad bude jednako i jednih i drugih u pravosuđu čija je borba priznata kao antifašistička, kad se i komunističkim zločincima bude sudilo kao i četničkim i svim drugim, e onda ćemo moći da pričamo o nacionalnom pomirenju i da idemo dalje.


Baš tako!
Mi živimo u mutiranom, ali jednako antisrpskom komunizmu.
Preporuke:
9
3
90 sreda, 24 april 2019 17:03
@Vlada 1
"Ako je Nedić sam rekao da je zalozio svoj obraz za spas Srba,zasto bi mi obesmišljavali to što je rekao - bio je svestan da je počinio izdaju.Pozivanje na to da je prihvatio izbeglice ne briše izdaju - šta je trebalo sa uradi,da ih ne primi? Sa Ljotićem je još jasnija situacija - on je,po svojim rečima svesno poneo krst izdaje.Ko smo mi da mu taj krst uzimamo."

Ako neko svesno žrtvuje svoju čast da bi spasao drugog onda je on svetac.
Ako otac koji nema drugog načina da nahrani svoje dete nego da ukrade,onda on nije lopov nego svetac. Samo što mnogi to ne shvataju. To su oni koji bi rekli - Šta ja tu mogu. Nemam pare da mu kupim hranu, neću valjda ja da budem lopov da on ne bi umro.
Nedićeva veličina i jeste u tome što je žrtvovao svoju čast mada je znao da će ga mnogi koje je spasao pljuvati. I zato takvim ljudima ne mogu da sude ovozemaljske sudije po ovozemaljskim kriterijumima. Odnosno mogu da sude ali njihove presude su bezvredne.
Preporuke:
7
4
91 sreda, 24 april 2019 17:11
BojanM@Vlada
Hvala ,cenjeni gospodine,hvala Bogu da jos uvek postoje ljudi koji znaju istinu,preko oceva i dedova.
A danas se ono sto mi pricamo decenijama vec moze i proveriti.Komunisti ce odgovarati za svoj zlocin,izazivanja bratoubilackog rata kao i saradnje sa svim srpskim neprijateljima.Dace Bog da deca komune pogledaju istini u oci i uvide laz dedova i oceva,pa tek onda da se IZMIRIMO i podignemo Srbiju.
Preporuke:
5
3
92 sreda, 24 april 2019 17:42
@@Vlada 1
Da, onaj ko svesno ponese žig izdajnika da bi spasao što više srpskih glava je antički heroj a ne izdajnik.
Preporuke:
7
4
93 sreda, 24 april 2019 18:15
Zvonimir Bgd
– Neka Srbi sačuvaju ovaj spomenik! On će naučiti njihovu decu šta vredi nezavisnost jednog naroda, pokazujući im po kakvu su je cenu platili njihovi očevi. – Alfonso de Lamartin u svom prolasku kroz Niš, kada je video Ćele kulu.

Čak je i stranac tada bolje razumeo srpstvo i njegovu tradiciju nego mnogi moji žalosni savremenici koji misle da su pravi Srbi.
Srpski narod je u svetu poznat kao slobodarski narod. Po tome smo prepoznatljiviji od svih okolnih naroda. Ovo slobodarstvo ima utemeljenje u našoj istoriji, a posebno u nasleđenoj duhovnosti koja neguje ljubav prema svetoj Slobodi na senima palih srpskih sinova u borbi protiv silnika zavojevača, ma koliko da su moćni bili. Sinova kao što je bio Lazar. Kao što je bio Karađorđe, Sinđelić i mnogi, mnogi drugi. Tada je Srbija sačuvala svoju državnost, a Srbi svoje postojanje.
Ideologija "reda i mira" pod okovima okupatora je gubitnička ideologija. To je ideologija odumiranja jednog naroda. Svoju pogubnost pokazuje i danas.
Preporuke:
1
2
94 sreda, 24 april 2019 18:46
Zvonimir Bgd
– Vi ne polazite ni na italijanski, ni na ruski ni na francuski front. Vi polazite u borbu protiv jednog novog neprijatelja, opasnog, žilavog, hrabrog i oštrog. Vi polazite na srpski front i Srbiju, a Srbi su narod koji voli slobodu i koji se BORI I ŽRTVUJE DO POSLEDNjEG. Pazite da vam ovaj mali neprijatelj ne pomrači slavu i ne kompromituje dosadašnje uspehe.

Ovako je govorio svojoj vojsci nemački general, feldmaršal August fon Makenzen pred polazak na srpski front 1915.
Preporuke:
2
2
95 sreda, 24 april 2019 19:52
Nisu uspeli nacistički zlikovci i kvislinzi. Neće ni američki fašisti i evroatlanske sluge.
Autookupatorski pronedićevski ološ postepeno gubi bitku.
Preporuke:
3
4
96 sreda, 24 april 2019 20:11
Moša
Iz komentara se vidi koliko smo mi jedno beznadežno podeljeno društvo koje nema pojma gde ide,šta radi,gde je bilo i gde udara i shodno tome prolazi kako prolazi i plaća i tek će da plaća.
Preporuke:
3
2
97 sreda, 24 april 2019 20:22
Srb
1.
Od svih „srbskih“ vlada, posle 1918. godine pa sve do dana-danjeg, vlada Milana Nedića je bila najmanje izdajnička.

Jeste bila kvislinška, jeste sarađivala sa okupatorom, ali, što se Srbstva tiče, a sa srbskog stanovišta, makar nije bila izdajnička!

U porobljenoj Srbiji, 1941. godine, nije ni mogla bolja i više srbska vlada ni u pomislima da se stvori.

Milan Nedić je učino za Srbstvo najviše što je u danim prilikama mogao.

Da se, nekim slučajem, đeneral Nedić nije prihvatio tog veoma složenog i odgovornog posla, Srbstvo i Srbija bi bili predati u ruke najvećim srbskim koljačima – hrvatskim ustašama, balijama i hortijevcima.

Da se, nekim slučajem, đeneral Nedić nije prihvatio tog veoma složenog i odgovornog zadatka, pitanje je, da li bi i milion Srba preživelo ustašku, balijsku i hortijevsku klanicu!

Danas kroatofilija, ustašofilija, jugofilija i anglofilija urla na sav glas: Đeneral Nedić je bio kvisling i izdajnik, te stoga ne može ni biti rehabilitovan!
Preporuke:
7
3
98 sreda, 24 april 2019 20:24
Srb
2.
Pretpostavimo, i recimo, da je tako!

No, šta ćemo, gospodo izdajnici i „srbski“ izrodi, sa svim onim potonjim „srbskim“ vladama, sa „srbskim“ vladama posle đenerala Nedića pa sve do dana danjeg?!

Ako je vlada Milana Nedića i bila izdajnička, to isto su i sve potonje „srbske“ vlade sve do dana danjega.

Kako smo mogli da rehabilitujemo sve izdajničke vlade posle đenerala Nedića, tako možemo rehabilitovati i vladu Milana Nedića; jer je u odnosu na sve potonje vlade, ta Nedićeva vlada, ipak, bila najmanje izdajnička!

Gde je tu logika i zdrav razum?!
Preporuke:
6
2
99 sreda, 24 april 2019 20:26
Srb
3.
Neke izdajničke vlade možemo da rehabilitujemo, a neke ne možemo, ili, pak, ne smemo!

Ako ćemo po Pravdi i Pravu, Milan Nedić je – ma šta mi mislili ili ma kako god sudili o njemu – ipak, i uprkos svemu, spasao na milone Srba od hrvatsko-ustaškog, balijskog i hortijevskog noža!

Sve potonje „srbske“ vlade do danja-danjeg, niti su šta činile niti šta preduzimale za spasavanje Srbstva od ustaško-komunističkih pogroma.

I ne samo što ništa nisu ni preduzimale ni činile za spasavanje Srbstva, već su, štaviše, još i sarađivale sa dušmanima i vrazima na satiranju i zatiranju Srbstva.
Preporuke:
7
3
100 sreda, 24 april 2019 21:05
raja
Nekim saradnicima okupatora podižu spomenike, a ovoga neće da rehabilituju. Zašto je onaj koji je pozivao okupatora za još bombardovanja i ubijanja manji saradnik od Nedića. Ili sadašnji vlastodržac.
Preporuke:
5
1
101 sreda, 24 april 2019 21:33
Zašto su četnici u Vraniću klali nevine Srbe?
Masakr u Vraniću je bilo masovno ubistvo 67 civila u selu Vranić 30 km od Beograda, koje su tokom noći 20/21. decembra 1943. ubili pripadnici Prvog bataljona Posavske brigade Avalskog korpusa JVuO (u narodu još poznata i kao Vartolomejska noć nadomak Beograda).[1] Podeljeni u tri grupe, četnici su izvršili pokolje u 14 kuća u selu čiji su pojedini članovi bili sumnjičeni za održavanje veze sa partizanima. U svim kućama pobijeni su svi ukućani, osim petoro koji su slučajno preživeli.

Ovaj masakr bio je najmasovniji u nizu decembarskih pokolja na teritoriji Avalskog korpusa JVuO.
Preporuke:
3
9
102 četvrtak, 25 april 2019 00:44
Vlada @@Vlada 1
Gledajte,teška je to priča i verovatno je tim ljudima bilo teško da donesu takvu odluku (mislim na Nedica i Ljotića) a njihove reči govore da si ipak bili svesni da je to što rade izdaja.
Bez obzira na pobude drustvo mora da osudi izdaju.Razlog - generalna prevencija.
Mozemo mi meriti ,centi pobude/motive izdaje ,kao što mozemo razumeti tog oca koji je ukrao da bi nahranio decu.Ali izdaja je izdaja a kradja je kradja.
Ako jednom opravdaš kradju,izdaju otvaraš vrata novim i novim.
Dakle,ne govorim sa stanovišta morala vec sa stanovista srpskog nacionalnog interesa ,interesa našeg drustva.
Sama presuda je nebuloza.Čovek je bio mrtav u vreme donosenja presude.To je kao kada bi sada sudili Titu za sve što nam je učinio.Pravno nemoguce - još od Rima.
Preporuke:
3
2
103 četvrtak, 25 april 2019 08:38
Pih
Za Nedića se znalo ko je i koja mu je funkcija a četnici su za račun NDH ubijali Srbe partizane kako ne bi dizali pobunu na teritoriju NDH. O služenju rajhu da se ne govori.
Preporuke:
3
6
104 četvrtak, 25 april 2019 12:47
Onaj
Ukoliko neko zaista smatra da su Srbi bili jedini narod u Evropi koji je u najnepovoljnijem trenutku po sebe morao za racun Engleza i uopste zapadnog liberalnog kapitalizma, olicenog u raznim tajnim, polutajnim,pa i okultnim drustvima, i njihovim najuspjelijim projektom - SAD, podici ustanak protiv zvijeri nacizma i fasizma(koji su posledica tog zla, kao i komuna uostalom), i time direktno izazvati Hitlera da dozvoli pokolj Srba, a koji su citavo vrijeme rata gorepomenuti ignorisali (ne bombardovase ustase i jasenovac-mehanizam pokolja, nego srpske nacionalne snage), onda ova tri nasa kukavca o kojima polemisemo - i jesu izdajnici. Onaj koji uspije da jasno saopsti Srbima da je sva ova agonija u poslednjih vijek-dva posledica jedne dugorocne istorijske neminovnosti koja svijet evo polako dovodi i na ivicu nuklearnog rata sa konacnim ciljem zapada-Rusijom, skinuce im oreol izdaje, i konacno Srbe pribliziti jedinom pravom savezniku koji njima tada nije bio dostupan-zarobljen Sovjetijom.
Preporuke:
4
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner